Osoby zainteresowane dodaniem swojej oferty do naszej bazy mogą to uczynić na dwa sposoby : 1. - zebranie i wysyłka drogą elektroniczną (informacje kontaktowe znajdą Państwo w menu) wszystkich materiałów dotyczących Państwa obiektu (zdjęcia, teksty, dane adresowe itp.), 2. - poprzez kontakt z naszym serwisem (informacje kontaktowe znajdą Państwo w menu) i zamówienie naszej wizyty w Państwa obiekcie - podczas wizyty zbierane są materiały oraz omawiane są szczegóły i forma prezentacji reklamy. Po zebraniu materiałów i ewentualnym wykonaniu zdjęć potrzebujemy ok. 1 dnia na umieszczenie Państwa obiektu w naszej bazie. Kolejnym krokiem jest kontakt z Państwem celu weryfikacji zamieszczonej reklamy, po weryfikacji ostatnim etapem jest dokonanie wpłaty na nasze konto bankowe. Szczegółowe warunki oraz cennik reklamy znajduje się pod tym - odnośnikiem. W przeciągu miesiąca planowane jest uruchomienie systemu pozwalającego na samodzielne dodawanie obiektów. Zapraszamy serdecznie ...